TAKSİTLE ALINIYOR
Ekstrelerinde gördükleri yeni masrafla deliye dönen tüketiciler, bu bedelin aylara bölünerek tahsil edildiğini kaydetti. Kendilerine habersiz kapkaç sigortası yapıldığını ifade eden tüketicilerden bazıları, şikayet sitelerine içlerini şöyle döktü: "Hiç kullanmadığım kredi kartıma benden izinsiz olarak kapkaç sigortası yapılmış. Durumu ekstreden öğrendim. Hemen bankanın müşteri hizmetlerini arayarak, böyle bir şey talep etmediğimi belirterek, iptalini istedim. Bilgilerimi kontrol ettikten sonra talebimin gerçekleştirileceğini söylediler. Ancak yeni ekstre geldiğinde paranın geri yüklenmediğini, hatta 2'nci taksitin olduğunu gördüm. Tekrar aradığımda bu işlemi iptal etmediler." "Bankadan aradılar ve 'Öğrencilerin hepsi kullanıyor, size özel hizmetimiz' dediler. İstemediğimi söyledim fakat ekstreye baktığımda sigorta bedelinin alındığını gördüm."