1.8 MİLYAR BARDAK İÇECEK
Meyve suları ve meyveli içecekler, hazır içimlik çay ve kahve alanlarındaki 500 marka ürünle her gün 206 ülkede 1.8 milyar bardak alkolsüz içeceği tüketicilerle buluşturduklarını anlatan Kent, "İçilen bir şey üretiyoruz. Bu yüzden sağlıkla iç içe olmamız lazım. 127 yıldır Coca Cola trendlerin hep önünde. Birçok ülkede sağlık bakanlıklarıyla işbirliği yaparak okullarda projeler geliştiriyoruz. Çağımızın en önemli konularından bir tanesi olan obeziteyle özel olarak yakından ilgileniyoruz" diye konuştu. Kent, gıdanın tüketilme biçimleri ve hayat tarzı konularında nasıl bir katkı sağlayacaklarını düşündüklerini belirterek, göç eden insanların gittikçe daha az hareket etmeye başladığına da dikkat çekti. Kent, şunları söyledi: "İnsanlar büyük kentlere göçtükçe araçlara alışıyor, şehir hayatına alışıyor, hareket azalıyor. ABD'de sattığımız Coca Cola ürünlerinin yüzde 40'ı diyet."
MEVLÜT YÜKSEL ATLANTA