Harvard gururu

ABD'de Harvard Üniversitesi'nin verdiği 'Hall of Fame' ödülünü, son 6 yılda 30 kat büyüyen Turkcell Superonline aldı

Dünyanın en büyük şirketlerinin peşinden koştuğu, stratejileri hayata geçirme konusunda en başarılı firmalara verilen "Hall of Fame" ödülünü kazanan ilk Türk telekomünikasyon şirketi Turkcell Superonline oldu. Harvard Üniversitesi bünyesindeki Palladium Executing Strategy tarafından verilen ödüle layık görülen Turkcell Superonline'ın başarı hikayesi, Harvard Business Review'de de yer alacak.

EKİBİMİZ İNANDI
Ödül töreni için ABD'nin Boston şehrinde bulunan Turkcell Superonline CFO'su Önder Şenol, başarının tüm ekibin belirlenen stratejiye inanmasıyla geldiğini söyledi. Şenol, "Bu ödülün sahibi şirketteki harika insanlar. Getirdiğimiz metod ve stratejiye her bir çalışanın sahip çıkmasını sağladık" dedi. Strateji belirlenmesinin yanında hayata geçirilmesinin de zor olduğunu hatırlatan Şenol, sıra dışı başarılarının 'kusursuz strateji uygulamaları' sonucu olduğunu belirtti. 6-7 senelik dönemde finansal ve organizasyon olarak 30 kat büyüdükleri bilgisini veren Şenol, kendileri için 2008 yılının önemine vurgu yaptı. Şenol şunları söyledi: "2004'te Turkcell'e alt yapı hizmeti sunmak için kurulduk. 2008'de ise çok önemli bir kavşağa geldik. Kendi altyapısına sahip yenilikçi telekom operatörü olmayı vizyon edindik. Belirlenen strateji ile başarılar peş peşe geldi."
TÜRKİYE'DEKİ DEĞİŞİMİN YANSIMASI
Boston'daki ödül töreninde konuşan Profesör Robert David Kaplan, "Bundan 10 yıl önce kurulmuş olan Turkcell Superonline, 2008 yılında ortaya koyduğu stratejileri hayata geçirerek dünya çapında bir şirkete dönüştü ve ödülü aldı. Turkcell Superonline'ın gerçekleştirdiği değişim bana göre Türkiye'deki değişimin bir yansımasıdır" diye konuştu.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.