7 milyon Avrupalı UltraGrip oldu!

Goodyear'ın tasarladığı kış lastiği UltraGrip 8, Avrupa'da 7 milyon satış adedine ulaştı...

Goodyear'ın kış boyunca yaşanan zorlu mevsim koşullarında dahi güvenle ve keyifle sürüş fırsatı sunmak için tasarladığı UltraGrip 8 lastiğinin bir satış rekoruna imza attığı açıklandı. Şirketten yapılan açıklamaya göre; UltraGrip 8 kış lastiği, 2011'deki lansmanından günümüze kadar Avrupa'da 7 milyon satış adedine ulaştı. Bu veri, yaklaşık 1 milyon 750 bin aracın yılın en soğuk aylarında UltraGrip 8 kış lastiği kullandığını gösterdi. İlk defa 1971 yılında piyasaya sürülen ve geliştirilerek 8. jenerasyonuna ulaşan UltraGrip kış lastikleri, bugüne kadar 60 milyon adet üretildi. Bu satış rakamının yüzde 12'si, sadece UltraGrip 8 ürün modelinden oluşuyor. Goodyear EMEA Marka Direktörü Hugues Despres, "UltraGrip 8 kış lastiğimizle yeni rekorlara imza atmayı sabırsızlıkla bekliyoruz" dedi.
YASA GENİŞLETİLSİN
Goodyear Türkiye Tüketici Lastikleri Direktörü Ersin Özkan da kış lastiği kullanma zorunluluğu ile ilgili mevcut yasayı desteklediklerini belirtti. Ersin Özkan, söz konusu yasanın genişletilerek tüm araç grupları için geçerli olmasının trafik güvenliği açısından çok önemli olduğunu sözlerine ekledi.
KAMPANYA BAŞLATTI
Yıl sonuna kadar sürecek kampanyada, Goodyear bayilerinden 4 adet Goodyear kış lastiği alanlar yelek sahibi olacak. Ayrıca 1 Kasım-15 Aralık tarihleri arasında Maximum Kart'a özel peşin fiyatına 12 taksit ve 2 ay taksit erteleme fırsatı ile kış lastiklerini alan tüketiciler, ödemeye 2014'te başlayacak.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.