En güzel u dönüşü

Faiz lobisinin en büyük sözcülerinden İngiliz Financial Times ortaya çıkan tablo sonunda, Türk ekonomisine övgüler düzdü

Sıfırcı hoca diye bilinen kredi derecelendirme kuruluşu Moody's'in ardından bir itiraf da Financial Times'dan geldi. Günlerce 'Türkiye battı, bitti' diye karalama kampanyası sürdüren ve 'Merkez Bankası faiz artırsın' baskısının sözcülüğünü yapan İngiliz merkezli gazete, geri adım attı. Kargaşa içindeki yükselen piyasalar konusunda iyimser bir yazı kaleme alan gazetenin yazarı Gideon Rachman, yatırımcıların paniklediğini yazdı.
BÜYÜME SÜRER
Meksika, Endonezya, Nijerya ve Türkiye için Rachman, çalkantı içindeki yükselen bu piyasaların, siyasi, ekonomik birçok şokun üzerinden gelebileceğini ifade ederek, "Batı daha önce nasıl krizden çıkmış ise, yükselen ekonomiler de büyümeye dönecek" diye yazdı. Batılı olmayan ekonomilerin yükselişini 'derin kökleri olan tarihsel' bir gelişme olarak gören Rachman, "Geçici bir krizi güçlü bir trendeki bir değişiklik olarak karıştırmak çok büyük bir hata olur" uyarısını yaptı. Moody's'in yeni Türkiye Baş Analisti Alpona Banerji de geçtiğimiz gün, Türk hükümetinin güçlü bilanço tablosu ile krizleri aşabileceğini söylemişti.

TAKVİM'in dünkü manşeti, ekonomi çevrelerinde, en çok konuşulan haberler arasına girdi. Tüm 'kriz' tazyiklerine rağmen, sektörlere göre ortaya çıkan olumlu rakamları sıraladığımız haberimiz, lobiye en güzel cevap oldu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.