Para var huzur var

Ne kur ne de ÖTV artışı fark etmiyor, zenginler lüks otomobil sevdasından vazgeçmiyor. Ocak ayındasadece lüks oto satışları yükseldi. 2000 cc üstü motor hacmine sahip araçların satışındaki yükseliş yüzde 6.57 oldu

Zenginler, döviz kuru ve Özel Tüketim Vergisi'ndeki (ÖTV) yükselişe rağmen lüks otomobil tutkusundan vazgeçmedi. Kur ve ÖTV artışı, lüks otomobil satışlarını etkilemedi. Ocak ayında sadece lüks oto satışları yükseldi. Otomotiv Distribütörlüğü Derneği'nin verilerine göre; Ocak ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 5.68 azalarak 24 bin 368 adet olarak gerçekleşti. 2013 yılında 25 bin 835 adet satışa ulaşılmıştı.
45 PORSCHE SATILDI
Ocak'ta bir önceki yılın aynı ayına göre, 1600 cc altındaki otomobil satışlarında yüzde 2.96 ve 1600-2000 cc aralığındaki otomobillerde yüzde 49.26 azalma görülürken, 2000 cc üstü motor hacmine sahip otomobil satışlarında yüzde 6.57 artış yaşandı. Bu da zenginlerin lüks otomobil merakını sürdürdüğünü ortaya koydu. Geçtiğimiz ay 45 Porsche, 60 Alfa Romeo, 6 Maserati, 1 Infiniti satıldı. Ocak 2013'te hiç Maserati satılmazken, Ocak 2014'te 6 adetlik satış gerçekleşti. Ocak'ta, 2013'ün aynı ayına göre Porsche satışı neredeyse 3'e katlandı. Ocak 2013'te 16 adetlik satış olmuştu. Porsche fiyatları 170 bin ila 500 bin euro arasında değişiyor.
8 LÜKS MARKA 1769 ARAÇ

PORSCHE SATIŞI 3'E KATLANDI



GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.