Telekom'da 'tek çatı' dönemi

Türk Telekom; GSM, internet ve sabit hattı mağazada tek çatı altında toplayacak. Rami Aslan, müşterinin tüm ihtiyaçlarını tek noktada karşılayacaklarını söyledi...

Tüm alanların bir arada çalıştığı bir şirket haline gelmek için Türk Telekom CEO'luğuna atanan Rami Aslan, Türk Telekom'u dönüştürme hedeflerini açıkladı. Londra'da düzenlenen toplantıda konuşan Aslan, TTNET, Argela, Innova, Sebit, AssisTT gibi şirketler ile müşterinin tüm teknoloji ihtiyacını tek noktada karşılamak istediklerini söyledi. Türk Telekom, Avea ve TTNET ürünlerini aynı mağazada sunmaya başlayacaklarını belirten Aslan, "Mayıs ayı başında başlatacağımız ve ilk aşamada 13 noktada start alacak bu pilot projede, markalarımız tek noktadan hizmet vermeye başlayacak. Entegre çalışma modeliyle birlikte ses, mobil, genişbant, bilişim teknolojileri, Ar-Ge ve içerik alanında yeni bir dönemi başlatacağız" dedi. Başta fiber altyapı olmak üzere yatırımlarını yıllık 2 milyar TL bandına çektiklerini kaydeden Aslan, 81 ilde 182 bin kilometre fiber kablo döşediklerini, yıl sonu itibarıyla 624 bin aboneye ulaştıklarını dile getirdi. Aslan, genişbant kullanım oranlarının Türkiye'de her yıl katlanarak arttığını ifade ederek, "Türk halkı hem daha çok dataya ulaştı hem de data büyümesinde global trendlere paralel olarak daha fazla içerik indirdi. Biz de en iyi fiber altyapıya sahip olmak için daha fazla yatırım yaparak hız ve kapasitede lider olmaya devam edeceğiz" açıklamasında bulundu.
GÖZÜ DİGİTURK'TE
Türk Telekom'un Digiturk konusundaki iştahı devam ediyor. Rami Aslan, Digiturk'ün Türkiye'de en iyi içerik sağlayan şirketlerden biri olduğunu belirterek, "Doğru fiyatlarla doğru koşullarla alınırsa Telekom için Digiturk stratejik bir satın alma olabilir" dedi. Digiturk ile ilgili uzun bir değerlendirme süreci geçirdiklerini ve geçen Temmuz ayında teklif sunduklarını hatırlatan Aslan, "Digiturk ile ilgili tekrar böyle bir fırsat olursa, bakacağız. İhale şartlarını görmemiz lazım" şeklinde konuştu.
MEHMET ALİ AKADA LONDRA
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.