Şampiyonumuz

Mart ayında İstanbul'un zam şampiyonu muz oldu. İstanbul Ticaret Odası (İTO), Mart'ta fiyatı en çok artan ve azalan ürünleri açıkladı. Buna göre, Mart'ta İTO'nun İstanbul Ücretliler Geçinme Endeksi'nde yer alan 242 ürünün 90'ının perakende fiyatı artarken, 17 ürünün fiyatı düştü, 135 ürünün fiyatı ise değişmedi. Mart'ta fiyatı en fazla artan ürün yüzde 24.02 oranı ile muz oldu. Fiyatı en çok artan ikinci ürün yüzde 19.61 ile mandalina olurken; ayva yüzde 15.63 artış oranı ile üçüncü sırayı aldı. Yeşil soğan, yüzde 19.73 oran ile Mart'ta fiyatı en fazla azalış gösteren ürün oldu. Bunu yüzde 17.92 düşüşle bakla izledi. Fiyatı yüzde 3.99 oranında gerileyen kıvırcık salata ise üçüncü sırada yer aldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.