65 HAKSIZ ÜCRET BİTSİN
Bankaların uyguladığı 65 kalem ücret, komisyon ve masrafların büyük bölümüne son verilmesini isteyen vatandaş, ücret tespiti yapılırken de mutlaka tüketicilerin korunması gerektiğini ifade ediyor. En çok tüketici şikayetine konu olan ücretlerin başında, kredi kartı kart aidatı ve kredi kullananlardan alınan dosya masrafı geliyor. Yıllardır bu konuda bankalar dava yağmuruna tutuluyor ve genellikle kazanan vatandaş oluyordu. Bu arada geçmiş dönemde alınan ücretler içinde düzenleme bekleniyor.
İŞLETİM ÜCRETİ GERİ VERİLSİN
TESK Başkanı Bendevi Palandöken, bankaların müşterilerinden aldığı hesap işletim ücretinin kaldırılması ve bugüne kadar alınan bu ücretlerin hak sahiplerine iade edilmesi gerektiğini kaydetti. Palandöken, özellikle telefon ve internet abonelik sözleşmelerinin de kısaltılmasını istedi.