En değerli marka

Türkiye'nin en değerli markası yine Türk Telekom oldu. Uluslararası marka değerlendirme şirketi Brand Finance, 8'nci kez 'Türkiye'nin En Değerli Markaları' listesini yayımladı. Listeye göre, 100 markanın toplam değeri 30 milyar 849 milyon dolar. Araştırma sonuçlarına göre; Türkiye'nin en değerli markası 2 milyar dolar ile Türk Telekom oldu. Listede Türk Telekom'u, 1 milyar 983 milyon dolar ile Akbank, 1 milyar 922 milyon dolar ile Türk Hava Yolları, 1 milyar 893 milyon dolar ile İş Bankası ve 1 milyar 616 milyon dolar ile Arçelik izledi. Listenin ilk 2 sırası geçen yıla göre değişmezken, bu yıl listeye yeni, güçlü markalar dahil oldu. Toplam değer ise geçen yıldan düşük kaldı. Bunun temel nedeni olarak; bankaların değer kaybetmesi ve Türk Lirası'nın dolar karşısında uğradığı kayıp gösterildi. Listede bu yıl aralarında Ziraat Bankası'nın da bulunduğu 13 yeni marka yer aldı. Geçen yıl listedeki 87 markanın 40'ı değer kazandı, 44'ü değer kaybetti.

KULÜPLERİN BİRİNCİSİ GALATASARAY
Spor kulüpleri içerisinde en değerli marka Galatasaray oldu. Galatasaray listede 141 milyon dolarla 37'nci, Fenerbahçe 87 milyon dolarla 53'üncü, Beşiktaş 70 milyon dolarla 61'inci, Trabzonspor 23 milyon dolarla 93'üncü sırada yer aldı. Fenerbahçe'nin marka değeri bir önceki yıl 95 milyon dolardı. Spor kulüpleri arasında marka değeri artan tek kulüp Galatasaray oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.