Havası söndü

Ali Sabancı'nın Pegasus'unun başarısızlığı belgelendi. Amerikalı ünlü Business Insider sitesi, Pegasus'u dünyanın en kötü 12'nci havayolu olarak belirledi

Yolcularından ve çalışanlarından gelen şikayetlerle gündemden düşmeyen Ali Sabancı'nın sahibi olduğu Pegasus'un başarısızlığı belgelendi. Uygulamalarıyla vatandaşları isyan ettiren Pegasus, dünyanın en kötü havayolları arasında 12'inci sırada yer aldı. Amerika merkezli, dünyanın en saygın finans ve finansal kaynaklar sitelerinden Business Insider, en kötü havayollarını inceledi. Sitenin analizinde, yolcuların tercih ettikleri havayolları hakkında edindikleri tecrübe sonrası yaptıkları yorumlar ve puanlamalar etkili oldu.
YOLCULARIN PUANLARI BELİRLEDİ
Analiz için uluslararası havayollarını da kapsayan bir çalışma yaptıklarını kaydeden yetkililer, değerlendirmede belirleyici olan öğeleri; yemek kalitesi, uçuş keyfi, kabin temizliği ve durumu, koltuk konforu ve hizmet verimliliği olarak sıraladı. Yolcular, havayollarına bu öğeler doğrultusunda 1 ile 100 arasında değişen puanlar verdi. Değerlendirmede 49 puanın altında kalanlar 'berbat havayolu' sınıfına girdi. Analizler sonucunda Türkiye'den Pegasus'un da 12'nci sırada yer aldığı, dünyanın en kötü 20 havayolu ortaya çıktı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.