Almanya, Fransa, İngiltere gibi büyük pazarlara yıl sonuna kadar yetişecek olan arabanın daha küçük pazarlara ulaşması için ise 2015 başı ön görülüyor. Bunun yanında hangi pazarda ne zaman satışa başlanacağını sadece pazarın büyüklüğü değil firmanın stratejileri de belirlediğini belirtmekte fayda var.
Opel'in bu satış rakamını etkileyici kılan, kullanıcıların arabayı görmeden ve test etmeden Corsa'yı istemesi. Bu noktada firmanın güvenilirliği ve marka değeri ön plana çıkıyor. Ön satış deneyimi ile arabanın fiyat, tasarım ve teknoloji üçgeninin iyi kurulduğu kanaatine varan marka aynı zamanda marka değeri hakkında da bir fizibilite çalışması da yürütmüş olarak değerlendiriliyor.
Opel yeni modeli ile piyasadaki payını arttırmayı hedefliyor. Firmaya göre bu satış başarısı modelin ilk jenerasyonunun piyasaya çıktığı 32 yıldan bu yana toplamda 12.4 milyon adet satılması ve "Corsa" adına olan güven ile yakından ilişkili. Corsa'nın bu süreçteki satışları Opel'in toplam satışlarının dörtte birine karşılık geliyor. Opel Corsa 2006 ile 2014 arasında üretilen dördüncü jenerasyonundan yaklaşık 3 milyon adet satmayı başarmıştı.
Yeni Corsa'nın Türkiye'de yollara çıkacağı tarih ise şimdilik tam olarak bilinmiyor.