'DİĞERLERİ DE KATILSIN'
Aydın'ın açıklamalarından sonra bankalar ile tüketici arasında samimi bir 'barış süreci' başladığını belirten Ağaoğlu, hakem heyetlerine yapılan başvuruların yüzde 90'ınına yakınını bankalara ilişkin şikayetlerin oluşturduğunu vurguladı. Ağaoğlu, şöyle devam etti: "Barış sürecine diğer bankaların katılması ile hakem heyetleri rahat nefes alacak. Bankalar mahkemelerde ek külfet ve masraflardan kurtulacak. Tüketici, hakem
heyetlerinde boşa zaman harcamayacak."
YARGI KARARLARINA SAYGI GÖSTERİN
Tüketici Hakları Derneği Genel Başkanı Turhan Çakar, bankaları, tüketicilerden alınan ücret ve komisyonları geri vermeye çağırdı. Bilinçli kişilerin hak arama mücadelesiyle gelişen tüketici hareketi karşısında hiçbir bankanın durmasının mümkün olmadığını belirten Çakar, şunları kaydetti: "Şimdi tüm bankalara sesleniyoruz, 'geliniz şimdiye kadar yapılan yanlışlardan dönünüz.' Tüketici hakları ihlalleri yerine müşteri mutluluğunu sağlayınız ve tüketici hakları ile yargı kararlarına saygı gösteriniz."