Ziraat Bankası Genel Müdürü Hüseyin Aydın'ın dosya masrafları ve komisyonları talep eden herkese ödeyeceklerini açıklaması,
sektöre örnek olurken; tüketici derneklerini de harekete geçirdi.
Tüketici Hakları Derneği Başkanı Turhan Çakar, bankacılık ücret, komisyon ve masraflarını tüketicileri uğraştırmadan,
yargıyı meşgul etmeden iade etmeleri için bankalara çağrıda bulundu. Bazı bankaların tüketici hak ve hukukunu hiçe saydığını savunan
Çakar, bankaların tüketici haklarına, ekonominin temel kurallarına karşı koyamayacağını ifade etti. Mal ve hizmet piyasalarında tutunup rekabet edebilmenin müşteri memnuniyeti, tüketici hakları ve yargı kararlarına saygıdan geçtiğini vurgulayan Çakar, şunları kaydetti:
HAK ARANIYOR "Bunun bankacılık hizmetlerinde en önemli olmazsa olmazı da, yargı kararlarıyla haksızlığı tescil edilen
bankacılık ücret ve komisyonları için müşterilerle mahkemelik olmak yerine haksızlıkları ortadan kaldırmaktır. Artık bilinçli tüketicilerin hak arama mücadelesiyle gelişen tüketici hareketi karşısında hiçbir banka duramaz."
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN