Aksigorta Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serdar Dinçaslan, sigorta sektöründe şirketlere ulaşmak için müşterilerin en sık kullandıkları kanalların başında çağrı merkezlerinin geldiğini ifade etti. Dinçaslan, sözlerine şöyle devam etti: "Aksigorta olarak biz de olumlu müşteri deneyimleri yaratmak amacıyla çağrı merkezi süreçlerimizde iyileştirmeler yapmaya devam ediyoruz. Bu anlamda müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak için sesli yanıt sistemimizi (IVR) yeniledik. Bu çalışmanın yanı sıra çağrı merkezi sektörünün yenilikçi uygulaması 'TUŞLA'ya dahil olduk. Bu uygulama sayesinde de müşterilerimiz, bize en kısa zamanda, kolayca ulaşabilecek."
ULAŞMAK KOLAY
Aksigorta, müşterilerinin her kanaldan Aksigorta Hizmet Merkezi'ne kolay ve hızlı erişebilmeleri için çağrı merkezleri ve destek kanallarına ulaşmanın en kısa yolu olan 'TUŞLA' uygulamasına dahil oldu. Artık yeni nesil mobil destek platformu 'TUŞLA' uygulamasını akıllı telefonlarına ücretsiz olarak indiren Aksigorta müşterileri, yenilenen Aksigorta Hizmet Merkezi Sesli Yanıt Sistemi'ne kolaylıkla ulaşabiliyor.