ÖNEMLİ BİR PARTNER
Lassa'nın imzaladığı anlaşmayı bir vizyon birliği olarak niteleyen Brisa Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Bayman, "Bridgestone Corporation ve Sabancı Topluluğu ortaklığıyla kurulan Brisa'nın markası Lassa, 41 yıllık geçmişiyle Türkiye'nin en samimi bulunan lastik markası oldu. FC Barcelona işbirliği, Lassa'nın küresel marka olma yolculuğunda çok önemli bir kilometre taşı" diye konuştu. Barcelona Başkanı Josep Maria Bartomeu da, "Takımımızın gücüne güç katacak ve hedeflerimize yaklaştıracak bir partner bulduğumuz için mutluyuz" dedi.
41'İNCİ MAĞAZA BARSELONA'YA
Lassa, İspanya'daki 41'inci mağazasını Barselona'da açtı. Dünyada 70'e yakın ülkede operasyonlarını sürdüren Lassa'nın 120'nin üzerinde tabelalı satış noktası buluyor. Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, Lassa'nın global bir marka haline geldiğini söyledi.