Dizi ihracatı 350 milyon dolara koşuyor

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar, "2004'te 10 bin doları bile bulmayan dizi film ihracatımızın bu yıl 350 milyon dolara ulaşmasını bekliyoruz" dedi. Türk dizileri ve en yeni televizyon program formatları, Fransa'nın Cannes kentinde dün kapılarını açan dünyanın en büyük Eğlence İçerik Pazarı Fuarı MIPCOM 2015'te beğeniye sunuldu. Türkiye, 8 Ekim'e kadar sürecek ve 4 bin 500 global alıcının katılacağı fuarda 'onur konuğu' olarak yer alıyor. Türkiye, onur konuğu ülke statüsünü bugün düzenlenen törenle Meksika'dan devraldı. Törende konuşan İTO Başkanı Çağlar, "Yakın geçmişte bölüm başına 500 dolar olan fiyatlar, kalitedeki artış ve bilinirlikle bölüm başı 200 bin dolara kadar yükseldi. Dakika fiyatı neredeyse 4 bin 500 dolar demek. Bu dizilerde ekranlara yansıyan Türkiye'ye ait ne varsa, her birini ayrı ayrı marka yapma şansımız var. Yani aradığımız markalaşma televizyon kumandasında" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.