Sosyete karı Fransa'da buldu

Havalar sıcak olunca, bu yıl kar gecikti. Avrupa'da da birçok yer karsız kaldı. Zengin Türkler kayak için kar yağan Courchevel'e akın etti

Hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde gitmesi, kayak severleri üzdü. Yurt içinde kar bulamayan jet sosyete, Fransa'nın ünlü Courchevel kayak merkezine akın etti. Prens William ve Kate Middleton, Beckham'lar, Suudi ve Fas kraliyet aileleri, Roman Abromoviç, Giorgio Armani, Christina Aguilera, Georges Clooney gibi dünyaca ünlü isimlerin uğrak yeri olan Courchevel, Türk zenginlerinin de tercihi oldu. Alpler'de, dünyanın en uzun pistlerine sahip 3 vadiden oluşan Courchevel, şimdiden jet sosyetemizin akınına uğradı. Ultra zenginlerimiz hem yeni yıl, hem sömestr tatili için de rezervasyonlarını yaptı. Mönülerinde Türkçe'nin olduğu Michelin yıldızlı restoranları, geceliği 35 bin euro (105 bin TL) olan suit odaları, kadehi bin TL olan viskileri ile pahalılıkta sınır tanımayan Courchevel, bol sıfırlı banka cüzdanlılara bir kış masalı sunuyor.
MİLYONERLER GEÇİDİ
Lüksün her şeyden ön planda tutulduğu oteller, spalar, kayak odaları, restoranlar, bar ve kulüplerde, adım başı milyonerlere veya ünlülere rastlanıyor.
2 bin 750 metre yüksekliğe kadar pistlerin bulunduğu şehirde, 108 otel yer alıyor. Kayak merkezi, 3 vadi bölgesi, 200 teleferiği ve de 600 kilometre uzunluğunda kayılabilir pistleri ile dünyanın en geniş kayak alanlarından biri.



GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.