Rahmi Koç ekonomiye 7 verdi

Türkiye ekonomisinin son 7-8 yıldır yükseklere tırmanacak hamleler yapmadığını ileri süren Rahmi Koç, not olarak da 10 üzerinden 7 verdi.

Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi Koç, son 10 yılda yatırımların çoğunun taşa, toprağa ve çimentoya yapıldığını, Türkiye'ye ihracat getirecek, rekabeti kuvvetlendirecek, 'greenfield' denilen yeni yatırımlar, yeni fabrikalar, yeni işler açılmadığını söyledi. Türkiye'nin son 7-8 yıldır uluslararası rekabette ancak yerini muhafaza edebildiğini, yükseklere tırmanacak hamleleri yapamadığını belirten Rahmi Koç, Türkiye ekonomisinin karnesini çıkarırken, 10 üzerinden 7 verdi. Türkiye'nin imkanlarını 'bitmez, tükenmez' şeklinde yorumlayan Koç, ülkeye hamle yaptıracak 3 noktayı 'yurt dışında yatırım yapmak, ihracatı kuvvetlendirmek ve rekabet gücümüzü artırmak' olarak sıraladı. Rahmi Koç, Türkiye'de sanayileşmenin 'gecikmeli' başladığını, istikrarsızlık yüzünden hızının 'inişli çıkışlı' olduğunu söyledi.
BULAŞIKÇILAR BAŞ TACI
Rahmi Koç, "Ev yemeklerine bayılırım. Oysa şimdi Michelin'in kapısından geçen yahut Michelin şeflerinin yanında bulaşıkçılık yapanlar bile bizim memlekette el üstünde tutuluyor. Orijinal yapıyoruz diye ne olduğu belirsiz kuş yemi gibi yemekler çıkarıyorlar. Dünyanın da ücretini ödüyorsunuz. Bunu hiç sevmiyorum" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.