Lüks yarışı

Cenevre Otomobil Fuarı kapılarını açtı. 13 Mart'a kadar devam edecek fuarda, 120 yeni araç görücüye çıkacak. Rekor sayıda tanıtıma sahne olacak fuarda, lüks otomobiller yine büyük ilgi görüyor

Otomotiv dünyasının en gözde fuarlarından Uluslararası Cenevre Otomobil Fuarı, bu yıl 86'ncı kez kapılarını açtı. İsviçre'nin Cenevre kentinde düzenlenen fuar, 13 Mart'a kadar devam edecek. Fuara; 30 ülkeden 200 firma katılıyor. 77 bin 323 metrekare alan üzerinde kurulan fuara bu yıl yaklaşık 750 bin ziyaretçinin geleceği tahmin ediliyor. Bu yıl fuarda 120 yeni araç sergileniyor. Bunlar arasında İtalyan Bugatti Chiron, Audi Q2, Seat Ateca, yeni Ferrari GTC4 Lusso, yeni Aston Martin DB 10, Lamborghini Centenario, Maserati Levante, Fiat 124 Cabriolet, Volvo V 90, Kia Optima Combi bulunuyor. Fuarda elektrikli araçlar da öne çıkıyor.
BUGATTI VEYRON
Uzun süredir beklenen yeni versiyonu Chiron fuarda görücüye çıktı. Bin 500 beygirlik araç, saatte 420 kilometre hıza çıkabiliyor. Chiron, 8 litrelik, W16 motora sahip. 100 kilometre hıza 2.5 saniyede çıkabiliyor. Chiron, aracın ön bölümünde yer alan bagajıyla da dikkat çekiyor.

Bugatti'nin yeni modelinin içi de son model teknoloji ile donatıldı.

McLaren'in içi kırmızı özel deriden tasarlandı...

570GT modeli; çift turbo beslemeye sahip, 3.8 litre hacimli V8 motoru 570 beygir güç, 600 Nm tork üretebiliyor. 570GT'nin 100 km/hıza ulaşması 3.4 saniye sürüyor.



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.