Korkmayın kıtlık yok

İstanbul’un elit tabakası, giyecek hiçbir şeyleri yokmuş gibi gün ışırken tasarım kıyafetler için sıraya girip, birbirini ezdi

İstanbul Bağdat Caddesi'nde bir giyim firması, ünlü bir tasarımcının ürünlerini satışa çıkardı. Kentin kaymak tabakası, bin 100 liraya elbise, 900 liraya ceket, 200 liraya atkı, şapka alabilmek için saatlerce sırada bekledi. 10 dakika alışveriş yapabilme sınırı konulan mağazada, elitler ürün alabilmek için adeta birbirini ezdi. Hali vakti yerinde alışveriş çılgınları, üstlerine giyecek hiçbir şeyleri yokmuş gibi, gördüğünü aldı. Ürünler, kapanın elinde kaldı, kısa sürede tükendi. Alışverişin görüntüleri, 'Pes doğrusu' dedirtti. İşte elitlerin alışveriş macerası:
♦ Sabahın ilk ışıkları ile mağaza önünde kuyruk başladı.
♦ Elit tabaka, saatlerce süren bekleyişin ardından mağazaya girdi.
♦ Sadece 10 dakika kalabilme şartı, izdihama sebep oldu.
♦ Gördüğünü sepete atan sosyetikler, mağazayı talan etti.
♦ Ürünler kapanın elinde kaldı.
* Mağazada alışveriş yapanlar binlerce liralık ürünleri kapıştı. Bazıları paketleri zor taşıdı.

Sırf üstünde markanın adı yazsın diye, sabahın köründe sıraya girenler var tabii.
Bu kadar aç insan varken, binlerce liralık alışveriş için çırpınıyorlar.
♦ Umarım bu markacılar yarın sokaklarda aldıklarıyla dolaşmazlar, çok vahim bir kreasyon.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.