AVM ciroları arttı

Alışveriş merkezleri (AVM) Ciro Endeksi, Kasım 2016'da bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 6.9 artarak 202 puana yükseldi. Endeks kategoriler bazında Kasım 2016'da bir önceki yılın aynı ayı ile karşılaştırıldığında yüzde 7'lik artış gösterdi. Kategoriler bazında en yüksek ciro artışı yüzde 24 ile ayakkabı-çanta kategorisinde gerçekleşti. Aynı dönemde giyim ciroları yüzde 14, yiyecek ciroları yüzde 10, hipermarket ciroları yüzde 7 ve teknoloji kategori ciroları yüzde 1 artış kaydederken, AVM'lerdeki diğer alanlar kategorisinde yüzde 2'lik düşüş yaşandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.