İngiltere ekonomisi alarm veriyor!

İngiliz ekonomisinin büyümesinin bu yılın sonunda yüzde 1,3, gelecek yılın sonunda ise yüzde 1'e gerileyebileceği belirtildi.

Londra merkezli Ernst & Young Item Clubtarafından açıklanan raporda, İngiltereekonomisinin büyümesinin gelecek üç yıl boyunca yavaşlayacağı, büyümenin iç tüketim yerine daha çok dış ticarete dayalı olacağı öngörüsünde bulunuldu.

Raporda, İngiltere'de ekonomik büyümenin 2017 yılının sonunda yüzde 1,3, gelecek sene ise yüzde 1 seviyesine gerileyebileceği kaydedildi.

İngiltere'de geçen yılın üçüncü çeyreği itibarıyla yıllık büyüme yüzde 2,2 olmuştu.

ENFLASYON
Raporda ayrıca, ülkede enflasyonun 2017 yılının sonunda yüzde 3,1 seviyesine yükselebileceği, 2018 yılının sonunda ise yüzde 2 seviyesine gerileyebileceği belirtildi.

İŞSİZLİK ORANI ARTACAK
İngiltere'de geçen yılın son çeyreğinde yüzde 4,8 olarak kaydedilen işsizlik oranının ise 2018 yılının sonunda yüzde 6'nın üzerine çıkmasının beklendiği ifade edildi.

Öte yandan AB referandumundan bu yana ABD doları karşısında yaklaşık yüzde 17 değer kaybeden İngiliz sterlinin ülkenin ihracat performansını olumlu yönde etkileyebileceği vurgulandı.

İHRACAT ARTABİLİR
Raporda, İngiltere'nin toplam ihracatının bu yılın sonunda yüzde 3,3, gelecek yılın sonunda ise yüzde 5,2 artabileceği tahmininde bulunuldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.