Türkiye kalıcı pazar yatırımlar sürecek

MediaMarkt’ın Türkiye’den çekileceği iddialarını yalanlayan Grup CEO’su Pieter Haas, ‘Türkiye en büyük 3’üncü pazarımız. Burası bizim için kalıcı bir pazar’ dedi

2007'de İstanbul Ümraniye'de açtığı ilk mağaza ile Türkiye pazarına giren Alman teknoloji perakendecisi MediaMarkt, 10 yılda 50'den fazla mağazaya ulaştı. 10'uncu yıl kutlamaları vesilesiyle Türkiye'de bulunan MediaMarktSaturn Retail Grup ve Ceconomy Holding CEO'su Pieter Haas, şirketin Türkiye pazarından çekileceği iddialarını reddetti. Türkiye'nin şu anda Almanya'nın ve İtalya'nın ardından en büyük 3'üncü pazar konumunda bulunduğunu anlatan Haas, "Burası bizim için kalıcı bir pazar. Yatırımlarımız devam edecek. 2020 yılına gelindiğinde, Türkiye'nin Avrupa'nın ikinci en büyük tüketici elektroniği pazarı olmasını bekliyoruz. Hedefimiz pazar lideri olmak. MediaMarkt Türkiye'nin özellikle son 2.5 yılda gösterdiği performansla liderliğe emin adımlarla ilerlediğini gözlemliyoruz" dedi.
133 BİN METREKARE
MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım da "Türkiye'nin en büyük satış alanına sahip elektronik perakendecisi olarak 133 bin metrekarelik satış alanımızda 50 bine varan ürün çeşidini tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Ayrıca online kanalımızda da 9 bin çeşit ürün doğrudan tüketicilerle buluşuyor. En zengin ürün gamına sahip olarak büyümeyi sürdürüyoruz" diye konuştu. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.