Turkcell'den ‘Akıllı Otopark’ hamlesi

Turkcell ve Ericsson işbirliği, Akıllı Otopark’ dönemini başlattı. Zaman ve yakıt tasarrufu getirecek uygulama, Dar Bant Nesnelerin İnterneti alanında devreye alınan ilk uygulama...

Turkcell, nesnelerin internet üzerinden haberleşmesine yönelik sürdürdüğü Dar Bant Nesnelerin İnterneti (NB-IoT) teknolojisinde ilk adımı attı. İstanbul Küçükyalı'daki Turkcell Genel Müdürlük Binası'nda, Ericsson ile birlikte tasarlanan 'Akıllı Otopark' projesi hayata geçirildi. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, Akıllı Otopark aracılığı ile çalışanlar ve misafirlerin genel müdürlük binasındaki otoparkların durumunu anlık gözlemleyebildiğini, otoparka gelmeden önce kendilerine park yeri rezerve edebildiğini belirterek, şöyle konuştu: "Çözümün ticari uygulamasında bahsettiğimiz bu özelliklerin yanı sıra kullanıcılar araçlarından inmeden otoparka giriş ve çıkışlarında Turkcell Paycell ile ödeme yapabilecek. Ericsson ile işbirliği içinde tamamen Türk mühendisler tarafından geliştirilen bu yerli çözümü ülkemizde yaygınlaştırmak ve benzeri örnekleri çoğaltmayı hedefliyoruz." Ericsson Türkiye Genel Müdürü Ralf Pichler de NB-IoT teknolojisini kullanarak, Turkcell ve Ericsson mühendisleri tarafından ortak gerçekleştirilen Turkcell Akıllı Otopark çözümünü uçtan uca gerçekleştirmenin gururunu yaşadıklarını kaydetti. Pichler, "Proje, kalabalık şehirlerdeki otoparklarda yer bulmak için harcanan zaman ve yakıt masrafını azaltacak" dedi. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.