Lacoste timsahı bıraktı!

Lacoste, nesli tükenmekte olan hayvanlara dikkat çekmek için timsah logosunun yerine nesli tükenmekte olan hayvanları koydu. Şirket, 10 tane nesli tükenmekte olan hayvan seçti. Bu 10 hayvanın dünyada kalan sayıları kadar, yani toplam bin 775 tişört üretildi. Kaliforniya körfez muturu logolu 30, Myanmar (Burma) çatılı kaplumbağa logolu 40, Kakapo papağanı logolu 157, Cava gergedanı logolu 67 tane tişört üretildi. Tanesi 150 euro olan tişörtlerden elde edilecek gelirin Dünya Doğa ve Doğal Kaynakları Koruma Birliği'ne aktarılacağı kaydedildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.