5 yılda 150 mağaza

Abdullah Kiğılı, yapılan indirim kampanyalarıyla ilgili olarak, “Etikette mübalağa ediliyor. Biz bu sevdadan vazgeçtik, malın fiyatı belli. Yüzde 50, 70, 80 indirim yapmıyoruz. Sezon başı doğru fiyatı koyuyoruz, onunla devam ediyoruz” dedi.

Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, önümüzdeki dönemde yurt dışına odaklanacaklarını söyleyerek, "Yurt dışında hızlanma vakti geldi. Önümüzdeki 10 yıl Türk hazır giyiminin olacak. Avrupalı markalar bize çok şey öğrettiler, rekabeti öğrettiler. Ama bugün bizim çok büyük üstünlüğümüz var. Çok hızlı karar veriyoruz, modayı çok hızlı takip ediyoruz, mağazacılığı çok iyi biliyoruz. Hatta Avrupa Türk hazır giyiminden korkmaya başladı. Gelecek Türk markalarının" diye konuştu. Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem de 5 yıl içinde 100'ü yurt dışında toplam 150 yeni mağaza açmayı planladıklarını belirtti. Suerdem, "Yurt dışındaki algımızı, 'Made in Turkey' yerine 'Brand of Turkey' olarak değiştireceğiz. Çünkü biz Türkiye'nin markasıyız" ifadesini kullandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.