Dizinin çekildiği Memişağa Konağı ziyaretçi akınına uğradı.
UZUNGÖL'E ALTERNATİF
Dizinin Karadeniz turizmine ciddi bir ivme kazandırdığını belirten Karadeniz Turistik İşletmecileri Derneği (KATİD) Başkanı Murat Toktaş, diziyle birlikte bölgenin farklı güzelliklerinin öne çıktığını vurguladı. Trabzon'un daha çok Uzungöl ile öne çıktığını belirten Toktaş, "Oysa bizim Uzungöl kadar güzel noktalarımız vardı ancak tam anlamıyla tanıtamıyorduk. Bölge turizmcileri olarak bir dizi ya da filme sponsor olup Karadeniz'deki farklı güzellikleri tanıtmayı planlarken ATV bu diziyi devreye aldı. Bizim için inanılmaz güzel bir jest oldu" dedi.
GÜNÜBİRLİK TURİST SAYISI İKİYE KATLANDI
Dedeman Otelleri'nin CEO'su Emrullah Akçakaya da, dizinin günübirlik turizm hareketini katladığını ifade etti. Akçakaya, "Özellikle çevre illerden hafta sonu yoğun bir talep var. Bu durum esnafın da yüzünü güldürdü" dedi. Otellerinde konaklayan yabancı turistlerden de diziye dair sorular aldıklarını aktaran Akçakaya, "Körfez bölgesinde diziyi daha çok netten izliyorlarmış. TV'lerde de yayımlandıktan sonra bölgemize talep patlaması olacaktır" diye konuştu.