Hazır giyimden ayakkabıya Türkiye'nin önemli markaları yurt dışında
mağazalaşma atağına geçti. Türk markaları geçen yıl
650 mağaza açtıkları yurt dışındaki büyüme stratejilerini bu yıl da sürdürüyor. Yurt dışında büyüyen markalardan
Damat ve Tween'in sahibi
Orka Holding, dünyada yeni akım markalar arasında ilk üç-dört marka arasına girmeyi başardı.
Orka Holding Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, "Üzerimizde güneş batmıyor. Gün bizim için Avustralya'da başlıyor, Brezilya'da bitiyor. Geçen yılı Türkiye'de 210 ve yurt dışında 160 olmak üzere toplamda
370 mağazayla kapatmıştık. Bu yıl hedefimiz; yurt içinde 230, yurt dışında 200 mağazaya ulaşmak" dedi.