Günümüzde kasko yaptırmanın
artık bir lüks
olarak algılanmadığını
belirten
Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, "Kasko ile
sadece müşterilerimizin
aracını korumuyoruz,
üçüncü şahısları da
koruma altına alıyoruz.
Aynı zamanda Ray
Sigorta olarak kasko
poliçelerimizi sigortalıların
yaşayabilecekleri zorlukları
göz önünde bulundurarak
çeşitli teminatlarla
güçlendiriyoruz.
Örneğin; ikame araç
süresinde sektörün en iyi
uygulamaları arasındayız,
müşterilerimize hasarsızlık
koruma teminatı veriyoruz.
Böylece hasar anında
onların yanında durarak
daha konforlu bir süreç
yaşatıyoruz" dedi.
Kaskonun sadece
aracın karışabileceği
kazalarda oluşan hasarı
değil; deprem, sel,
dolu ve hatta toplumsal
hareketler sırasında araçta
meydana gelebilecek her
türlü hasarı da güvence
altına aldığını hatırlatan
Erdoğan, "Son 2 yıldır
meydana gelen sel ve
dolu gibi doğa kaynaklı
afetler, araçlarda çok
fazla hasara neden
oldu. Bu
doğa olayları yüzünden sürücüler de
çok zor durumda kaldı.
Öngörülemez riskin bu
kadar arttığı dönemlerde
kasko bir zorunluluk
haline geldi" ifadesini
kullandı.
PERT DEĞİLSE...
Ray Sigorta, daha geniş kitleye ulaşmasını hedeflediği kasko ürününü çeşitli teminatlarla güçlendiriyor. Şirket, sigortalıların zor durumda kalmaması için kasko poliçesi dahilinde normalde 14 gün olarak sunulan ikame araç süresini, 30 güne çıkardı. Ray Sigorta aynı zamanda, hasarsızlığın korunması tarafında da avantajlarını sürdürüyor. Bu da bir sonraki dönem kaskoda daha düşük prim avantajı sağlıyor. Hasarsızlık oranı yüzde 30'a gelen müşterilerine,
hasarsızlık koruma teminatı veren şirket, aracın o yıl pert olmaması durumunda ve hasarda Ray Sigorta Hızlı Onarım Merkezleri'nin kullanılması halinde hasarsızlığı devam ettiriyor. Türkiye'nin birçok ilinde, 44 servisiyle Ray Sigortalılar'a hizmet sunan Hızlı Onarım Merkezleri hızla ağını genişletiyor. Merkezler, 15 bin liraya kadar hasarlarda eksper beklemeden hızlıca onarım sağlıyor.