Gençlere ‘iş’te mesafe kalktı

Sanal istihdam fuarı ile iş görüşmelerinde mesafeler kalktı. İş arayan gençler için görüntülü mülakat, online CV dönemi başladı

Hükümetin Mayıs'ta yaşama geçirdiği 'sanal istihdam fuarı' işgücü piyasasına ivme kattı, binlerce gence hem iş hem de kariyerde fırsat kapısı açtı. İstihdam fuarı ve kariyer günlerini kaçıran öğrenciler, mezun gençler 'sanal fuar' üzerinden iş dünyası ile buluşmaya başladı. 1 ay gibi kısa bir sürede farklı coğrafi bölgelerden binlerce gencin başvurusuyla nitelikli işgücüne, geniş bir aday havuzuna ulaşıldı. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi'nin bu yıl başlattığı bölgesel kariyer fuarları büyük ilgi gördü. İŞKUR, bin 300 şirketin katıldığı bu fuarlara yoğun ilginin ardından Sanal istihdam fuarı ile iş görüşmelerinde mesafeler kalktı. İş arayan gençler için görüntülü mülakat, online CV dönemi başladı kariyer fuarlarını dijital ortama taşıdı. Türkiye'nin dört bir yanında gerçekleşen istihdam fuarları, kariyer günleri, 'sanal fuar' teknolojisi ile global ve ulaşılabilir hale geldi. Sanal fuarlar fiili fuarlarla eş zamanlı olarak sanalistihdamfuari. iskur.gov.tr adresi üzerinden gerçekleştiriliyor. Buradan fuar alanındaki standlar sanal olarak ziyaret edilerek, beğenilen firmanın CV'si doldurulabiliyor. Sanal fuar sayesinde işverenler ihtiyacına göre aday taraması yapabiliyor. İş arayanlara yönelik değerlendirme testleri yapılırken, sonuçlara göre firmalarla eşleştirme sağlanıyor.
Hazal ATEŞ GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.