Turizm doludizgin

Turizmciler, Barış Pınarı harekatının turizmi etkilemediğini, Ekim ayının turizm açısından iyi geçtiğini belirtiyor. İşte Takvim Gazetesi’nin 17 Ekim 2019 tarihli ekonomi sayfalarından derlediğimiz haberler…

Turizmciler, Barış Pınarı harekatının turizmi etkilemediğini, Ekim ayının turizm açısından iyi geçtiğini belirtiyor. Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Başkanı Osman Ayık, Barış Pınarı harekatı dolayısıyla turist sayısında herhangi bir azalma olmadığını vurgulayarak, "Şu ana kadar en ufak bir etki görmedik. Ekim ayında bile Antalya rakamları tarihi rekora gidiyor. Yüzde 20'nin üzerinde artış var" dedi.
TİM BATIYA ANLATACAK
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Barış Pınarı Harekatı'nı yürüten Türk Silahlı Kuvvetleri'nin terörle mücadelesine destek olmak ve askerlere moral vermek amacıyla Şanlıurfa'yı ve Akçakale'yi ziyaret etti. Başkan İsmail Gülle, yabancı iş insanlarının Barış Pınarı Harekatı konusunda doğru bilgilendirilmesi adına yoğun çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.
CENAP AŞÇI THK'YE ATANDI
Türk Hava Kurumu Başkanlığı'na kayyum atandı. Ankara 9. Sulh Hukuk Mahkemesi, Türk Hava Kurumu Başkanlığı'na Gümrük ve Ticaret eski Bakanı Cenap Aşçı ile Adnan Zengin ve Abdullah Kaya'dan oluşan 3 kişilik yönetim kayyumu atanmasına hükmetti.
ESNAF NEFES ALACAK
8 ayda ücret, komisyon, hizmet gelirlerinden 30 milyar lira gelir elde eden bankalara fren geldi. Merkez Bankası, bankaların, kredi kartı alışverişlerinde esnaftan alabileceği komisyon oranını yüzde 1.6 ile sınırladı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.