Yabancı borsada Türk 'Damat' istiyor

Damat, Tween ve D'S markalarının çatı kuruluşu Orka Holding'in Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, halka açılma konusunda Alman borsası başta olmak üzere yurt dışı borsalardan çok teklif aldıklarını belirterek, "Global arenadaki mevcut değerimizin karşılığını alabilecek bir ortamda olmak isteriz. New York'ta, Londra'da gong çalmak bizim için önemli. Halka arzı Türkiye'de, yurt dışında ya da eş zamanlı düşünebiliriz ama 2022'den önce olmaz" dedi.

Damat, Tween ve D'S markalarının çatı kuruluşu Orka Holding'in Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, halka açılma konusunda Alman borsası başta olmak üzere yurt dışı borsalardan çok teklif aldıklarını belirterek, "Global arenadaki mevcut değerimizin karşılığını alabilecek bir ortamda olmak isteriz. New York'ta, Londra'da gong çalmak bizim için önemli. Halka arzı Türkiye'de, yurt dışında ya da eş zamanlı düşünebiliriz ama 2022'den önce olmaz" dedi. 2022'nin kendileri için bir hedef olduğunu söyleyen Orakçıoğlu, "Sürekli olarak yaptığımız bir yatırım var. Bu nedenle de geri dönüşüyle ilgili süreci bekliyoruz. Halka açılma düşündüğümüz bir konu" diye konuştu. 2020'de yurt dışında açılacak 30 mağaza noktasının netleştiğini, sayının 50'ye çıkacağını düşündüğünü anlatan Orakçıoğlu, "2020'de yatırımlarımız 50 milyon lirayı bulur. Yurt dışı mağazalarımızın yapacağı yatırımlarla 80 milyon liraya dayanır" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.