Citroen pazar payını büyütüyor

Citroen Türkiye, 2019'da daralan toplam otomotiv pazarına rağmen satışlarını bir önceki sene ile aynı seviyede tutarak pazar payını yüzde 2.5'e yükseltti ve markalar sıralamasında 2 basamak yükseldi. Mart 2019'da Groupe PSA Türkiye bünyesine geçen Citroen, grubun sinerjisi ile birlikte büyüme trendine girdi ve Mart-Aralık 2019 döneminde yüzde 18 daralan Türkiye toplam pazarında satışlarını yüzde 11 artırdı.

Citroen Türkiye, 2019'da daralan toplam otomotiv pazarına rağmen satışlarını bir önceki sene ile aynı seviyede tutarak pazar payını yüzde 2.5'e yükseltti ve markalar sıralamasında 2 basamak yükseldi. Mart 2019'da Groupe PSA Türkiye bünyesine geçen Citroen, grubun sinerjisi ile birlikte büyüme trendine girdi ve Mart-Aralık 2019 döneminde yüzde 18 daralan Türkiye toplam pazarında satışlarını yüzde 11 artırdı.
AZİZE ÇAVUŞ
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.