Borsa şirketlerinin piyasa değeri ne kadar oldu? İşte 4 Şubat Salı ilk 20 şirketin piyasa değeri

Borsa şirketlerinin piyasa değeri 4 Şubat Salı günü on binlerce kişi tarafından merak ediliyor. Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, günü yüzde 2,43 değer kazancıyla 122.136,17 puandan tamamladı. BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 2.893,37 puan artarken, toplam işlem hacmi 12,8 milyar lira olarak gerçekleşti. Bankacılık endeksi yüzde 3,58, holding endeksi yüzde 2,25 değer kazandı. İşte 4 Şubat Salı ilk 20 şirketin piyasa değeri

Borsa İstanbul'da işlem gören şirketlerin toplam piyasa değeri, gün sonu itibarıyla yaklaşık 1 trilyon 358 milyar lira olarak hesaplandı.

BIST 100 endeksine dahil ve piyasa değeri açısından en büyük 20 şirketin piyasa değeri ile piyasa değeri/defter değeri oranları şöyle:

Piyasa değeri ilk 20 (BIST 100) PD PD/DD
Garanti Bankası 51.534.000.000 0,96
Koç Holding 49.957.191.585 1,44
Akbank 44.772.000.000 0,82
Enka İnşaat 34.600.000.000 0,94
İş Bankası (C) 34.064.772.900 0,62
Ereğli Demir Çelik 32.900.000.000 1,14
Turkcell 31.900.000.000 1,84
Bim Mağazalar 29.983.536.000 7,41
Türk Telekom 28.385.000.000 3,16
Tüpraş 28.347.453.440 2,21
ASELSAN 28.021.200.000 2,35
Ford Otosan 26.335.795.500 5,70
Yapı ve Kredi Bank. 25.594.565.391 0,62
İskenderun Demir Çelik 22.823.000.000 1,50
Sabancı Holding 20.893.736.253 0,66
Türk Hava Yolları 19.858.200.000 0,53
Vakıflar Bankası 16.975.000.000 0,56
Anadolu Efes 15.086.842.101 1,25
Arçelik 14.676.816.613 1,63
Tofaş Oto. Fab. 13.540.000.000 3,39
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.