Dev bankadan müşterilerine şoke eden dolar uyarısı! Dolar bitiyor, devri kapanıyor!

Dolar devri bitiyor mu? Dolara yatırım yapan vatandaşların çok dikkatli olmasını gerektiren haber geldi. Bu bağlamda ABD'nin kendi bankası olan JP Morgan'dan acayip tespitler geldi. Bankanın döviz, emtia ve faiz stratejisti Craig Cohen, privatebank.jpmorgan.com sitesinde yayınlanan "Dolar aşırıya kaçan ayrıcalığının sonuna mı geliyor?" başlıklı makalesinde; Dünyanın hakim parası olma özelliğini kaybedebileceğine inanıyoruz. Yapısal nedenler ve dönemsel engeller nedeniyle (orta vadede değerini yitirebilir)." dedi. Dolara yatırım yapan vatandaşlar dikkatli olmalı. Merkez Bankası tarafından yayımlanan duyuruda 2020 yılı sonunda dolar kurunun 6.41 olacağının beklendiğine, Ocak 2021 'de ise 6,43 TL olacağına yer verildi.

Dolar devri kapanıyor! Dev bankadan müşterilerine uyarı geldi. Dolar için JP Morgan'dan ilginç tespitler geldi. Eğer bu olursa ülkeleri dolar üzerinden tehdit edemeyecekler. JP Morgan doların çok yakın zamanda küresel rezerv para statüsünü kaybedebileceği aktarılırken, müşterilerini buna göre pozisyon almaları gerektiği konusunda uyardı. Amerikan doları, Amerika Birleşik Devletleri'nin resmî para birimidir. ABD doları diye de adlandırılır. Dünyada en yaygın kullanılan dövizdir. 2004 yılında dünyada dolaşımda yaklaşık 950 milyar Amerikan doları olduğu tahmin edilmektedir. Bu miktarın 2/3'ü ABD dışındadır

DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA TIKLAYINIZ

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.