‘Ağaçlandırmaya destek oluyoruz’

Doğa Sigorta Genel Müdürü Coşkun Gölpınar, "Ağaçlandırma faaliyetlerine destek oluyoruz. Artık iklim değişikliği hayatımızın bir parçası. İklim değişikliği ile mücadele belki de yıllar alacak. Bu süre içinde kendimizi korumanın yollarını aramalıyız. Hasar sonrası hızlıca ödemeleri gerçekleştirerek sigortalılarımızın hayatına kaldığı yerden devam etmelerine destek oluyoruz." dedi.

BM'nin Küresel İklim Riski Endeksi'ne göre iklim değişikliği 2017'de Türkiye'de 1.9 milyar dolarlık bir hasara yol açtı. Tahmin etmenin çok zor olduğu aşırı hava olayları ve iklim değişikliği sonucunda orman yangınları, aşırı yağmurlar ardından sel ve su baskını; fırtına, hortum ve dolu hasarları daha sık meydana gelmeye başladı. Bu doğa olaylarının zincirleme olarak hayatın akışını sekteye uğrattığını ve ekonomiye de zarar verdiğini söyleyen Doğa Sigorta Genel Müdürü Coşkun Gölpınar, şu açıklamaları yaptı: "Ağaçlandırma faaliyetlerine destek oluyoruz. Artık iklim değişikliği hayatımızın bir parçası. İklim değişikliği ile mücadele belki de yıllar alacak. Bu süre içinde kendimizi korumanın yollarını aramalıyız. Hasar sonrası hızlıca ödemeleri gerçekleştirerek sigortalılarımızın hayatına kaldığı yerden devam etmelerine destek oluyoruz." GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.