Bu ürünler 'yok' sattı! İşte koronavirüs sürecinde marketlerde en çok satılan ürünler

Koronavirüs salgını sonrası sokağa çıkma kısıtlamalarının gelmesinin ardından marketlerde satılan bazı ürünlerde adeta talep patlaması yaşandı. Gıdadan kişisel bakıma kadar birçok grupta ürünler yok sattı. Süreç boyunca en çok satılan ürünler de belli oldu.

Koronavirüs sebebiyle sokağa çıkma kısıtlamaları perakende sektörüne olan ilgiyi artırmaya başladı. Evde kalınacak olunması nedeniyle vatandaşlar gıda stoklaması yaptı. Gıda dışında kişisel hijyen, tıraş aletleri, saç boyaları ve televizyona da yoğun ilgi gerçekleşti.

İlk başlarda makarnaya olan talep arttı, ardından da un ve mayalar yoğun şekilde tüketilmeye başlandı. Hürriyet'in haberine göre Türkiye'de gıda stoklarının yeterince fazla olması nedeniyle gıda maddelerini bulmakta herhangi bir sıkıntı yaşanmadı ancak bu durum tek başına yeterli olmuyor. Sebze, meyve dışındaki ürünlerin ambalaja sahip olması ve ambalaj sektörünün üretime yetişememesi tedarik sorunları yaratabiliyor.

Bazı ürün gruplarında da tedarik problemleri ortaya çıkabiliyor. Bunların en başında maya geliyor. Evde kalınan süre içinde yeni deneyimler yaşamak isteyenlerin ekmek yapma çabası nedeniyle marketler yaş maya bulmakta sorun yaşıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.