Borsada en çok değer kazanan hisseler hangileri? İşte 29 Nisan BIST 100 en çok değer kazanan hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 29 Nisan'ı yüzde 0,88 değer kazancıyla 101.595,33 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 29 Nisan'ı yüzde 0,88 değer kazancıyla 101.595,33 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok yükselen ilk 20 Son Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Doğuş Otomotiv 10,21 9,29 9,90
Hektaş 13,75 12,69 8,35
Net Holding 2,04 1,90 7,37
Tat Gıda 8,32 7,77 7,08
Odaş Elektrik 1,85 1,73 6,94
Aksa 6,49 6,17 5,19
Karel Elektronik 16,90 16,07 5,16
Tofaş Oto. Fabrikaları 22,20 21,22 4,62
Migros Ticaret 30,30 29,00 4,48
İş Yatırım Menkul Değerler 5,22 5,00 4,40
Akçansa 8,01 7,70 4,03
Enerjisa Enerji 7,41 7,13 3,93
Özak GMYO 2,72 2,62 3,82
Deva Holding 18,00 17,34 3,81
Borusan Mannesmann 9,63 9,28 3,77
Ereğli Demir Çelik 8,18 7,92 3,28
Tüpraş 88,90 86,20 3,13
Anadolu Grubu Holding 16,72 16,23 3,02
Türk Traktör 57,80 56,15 2,94
İpek Doğal Enerji 12,45 12,11 2,81

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.