Borsada en çok değer kaybeden hisseler hangileri? İşte 11 Mayıs BIST 100 en çok değer kaybeden hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 11 Mayıs'ı yüzde 0,05 değer kaybıyla 97.792,23 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 11 Mayıs'ı yüzde 0,05 değer kaybıyla 97.792,23 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20 Kapanış Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Sasa Polyester 8,90 9,31 -4,40
Kardemir (D) 2,35 2,43 -3,29
Ege Endüstri 510,30 526,70 -3,11
Reysaş GMYO 4,76 4,90 -2,86
Tofaş Oto. Fab. 19,10 19,62 -2,65
İpek Doğal Enerji 12,60 12,93 -2,55
Coca Cola İçecek 35,40 36,30 -2,48
Yataş 6,50 6,66 -2,40
Vestel 12,48 12,77 -2,27
Koza Madencilik 11,20 11,45 -2,18
Koza Altın 71,10 72,65 -2,13
Anadolu Cam 3,97 4,05 -1,98
Arçelik 15,12 15,40 -1,82
Şok Marketler 10,61 10,80 -1,76
Ereğli Demir Çelik 7,91 8,05 -1,74
Kerevitaş Gıda 3,97 4,04 -1,73
Vakıflar Bankası 4,57 4,64 -1,51
T. Halk Bankası 5,36 5,44 -1,47
Turkcell 13,22 13,40 -1,34
Güneş Sigorta 3,01 3,05 -1,31

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.