Borsada en çok değer kazanan hisseler hangileri? 11 Mayıs BIST 100 en çok değer kazanan hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 11 Mayıs'ı yüzde 0,05 değer kaybıyla 97.792,23 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 11 Mayıs'ı yüzde 0,05 değer kaybıyla 97.792,23 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok yükselen ilk 20 Kapanış Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Deva Holding 15,84 14,40 10,00
Eczacıbaşı Yatırım 10,58 9,62 9,98
Selçuk Ecza Deposu 7,95 7,23 9,96
Alkim Kimya 14,49 13,18 9,94
İş Fin.Kir. 3,90 3,55 9,86
Eczacıbaşı İlaç 4,93 4,49 9,80
Çemtaş 7,35 6,84 7,46
Migros Ticaret 31,60 29,66 6,54
Tümosan Motor ve Traktör 5,81 5,53 5,06
Good-Year 4,57 4,40 3,86
Adana Çimento (A) 10,17 9,85 3,25
Net Holding 1,97 1,92 2,60
Türk Telekom 7,05 6,88 2,47
Yapı ve Kredi Bank. 2,15 2,10 2,38
MLP Sağlık 15,72 15,37 2,28
Karsan Otomotiv 1,81 1,77 2,26
Odaş Elektrik 1,81 1,77 2,26
Borusan Mannesmann 9,25 9,05 2,21
Petkim 3,74 3,66 2,19
Halk GMYO 1,45 1,42 2,11

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.