Bayram genelgesi: 23-24-25-26 Mayıs Bayramda BİM-A101-ŞOK-Migros market, bakkal, kasap, fırın açık mı çalışma saatleri

Bayramda BİM-A101-ŞOK-Migros market, bakkal, kasap, fırın açık mı, kapalı mı? İçişleri Bakanlığı tarafından 81 ilin valiliğine 22 Mayıs saat 00.00 ile 26 Mayıs 00.00 arasında uygulanacak sokağa çıkma kısıtlamasıyla ilgili genelge gönderildi. Genelgede market, bakkal, fırın ve kasap açık mı kapalı olacak sorusuyla ilgili detaylara da yer verildi. Peki, 23-24-25-26 Mayıs Ramazan Bayramı'nda market, bakkal, kasap, fırın açık mı, kapalı mı? İşte İçişleri Bakanlığı Ramazan Bayramı genelgesi 2020. Bayramın birinci günü, şehit yakınları ve refakatçileri kabir ziyareti yapabilecek. Talep halinde ulaşımları valilik ve kaymakamlıklarca sağlanacak.

Bayram genelgesi 2020 açıklandı. Bu anlamda 23-24-25-26 Mayıs yani Bayram'da BİM-A101-ŞOK-Migros market, bakkal, kasap, fırın açık mı, kapalı mı? Sorusu ile çalışma saatleri oldukça merak ediliyor. Genelgeye göre, 23 Mayıs Cumartesi günü market, bakkal, manav, kasap ve kuruyemişçiler 10.00-17.00 arasında faaliyet gösterebilecek. Genelgeye göre, 4 günlük kısıtlama öncesi 21 ve 22 Mayıs'ta market, bakkal, manav, kasap ve kuruyemişçiler 23.00'e kadar faaliyetlerine devam edecek. Kısıtlamanın olduğu günler, ekmek üretiminin yapıldığı fırın ve unlu mamul ruhsatlı iş yerleri ile ekmek satan bayiler ve tatlıcılar açık olacak. İşte genelgede yer alan bilgiler...

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.