Şok Market indirim günü bugün mü? ŞOK 3 Haziran 2020 aktüel kataloğu! O ürün ilgi çekti

Yaklaşık 25 yıldır market ve alışveriş sektöründe faaliyet gösteren Şok Marketler Zinciri, her hafta hazırladığı aktüel ürünler kataloğunda indirimli fırsatlarıyla müşterilerini bekliyor. Peki Şok Market'te indirim günü hangi gün? Şok Market saat kaçta açılıyor kaçta kapanıyor? Şok Ucuzluk Marketleri her hafta değişen listesi ile; et, meyve-sebze, kuru gıda, meşrubat, deterjan, kağıt ürünleri gibi temel ihtiyaç maddelerini müşterilerin evlerinin yanı başında toptan fiyatına ve günlük indirimlerle sunmaktadır. İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de.

ŞOK 3 Haziran 2020 Aktüel Kataloğu ile yeni kampanya döneminde Haziran ayı ilk fırsat ürünlerini müşterilerin tercihine sunacak olan Şok Market bu hafta yine evinizin ihtiyaçları için hazırladığı kampanyalı ürünleri ŞOK ucuz etiketi ile karşınızda. Türkiye geneli tüm şubelerinde geçerli olacak; ŞOK'ta bu hafta İndirimde neler var? 3 Haziran 2020 Şok Aktüel Kataloğu ile müşterilere sunacağı kampanyalı ürünlere baktığımızda Tatil planları yapanların özellikle ilgi göstereceğini düşündüğümüz fırsat ürünleri tatilin keyfini çıkarmak için ŞOK yeterde artar etiketi ile satışa sunulacak. Şok Marketleri, 1995 yılında Migros Ticaret A.Ş. tarafından, ŞOK Marketler Ticaret A.Ş. olarak 13 mağaza ile faaliyetine başladı. İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.