Milyonlarca işçiye müjdeli haber! İşten çıkarma yasağı uzatıldı mı? İşten çıkarma kısa çalışma ödeneği son durum!

İşten çıkarma yasağı uzatıldı mı? Koronavirüs salgını nedeniyle iş hayatında yeni düzenlemelere gidilmişti. Bu düzenlemelerin başında bilindiği üzere işten çıkarma yasağı gelmişti. Kimi şirketler de kısa çalışma ödeneği ve ücretsiz izin seçeneklerine başvurmuştu. İşten çıkarma yasağının bitmesinin yaklaşmasıyla gözler işten çıkarma yasağı uzatıldı mı sorusuna çevrildi. Milyonlarca işçinin beklediği müjdeli haber gündeme oturdu.

Aktif olarak iş hayatında yer alan işçiler için müjdeli haber! Aylar önce alınan işten çıkarma yasağının uzatılıp uzatılmayacağı ekonomi gündeminin ilk sırasında yer alıyordu. 17 Temmuz'a kadar devam edecek işten çıkarma yasağında 3 aylık opsiyonun daha kullanılıp kullanılmayacağı merak ediliyor. Şirketler de kısa çalışma ödeneği ve ücretsiz izin opsiyonlarını kullanıyor. Peki, işten çıkarma yasağı ne zaman bitecek? Kısa çalışma ödeneği ne zaman bitecek? İşten çıkarma yasağı uzatıldı mı?

İŞTEN ÇIKARMA YASAĞI UZATILDI MI?

Habertürk'ün haberine göre; Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nca yürütülen paketin ayrıntıları belli olmaya başladı. Paket kapsamında, kısa çalışma uygulamasından normal çalışmaya dönen işverenlere, İşsizlik Fonu'ndan teşvik verilecek. İşçilerin ücretinin bir kısmı, kısa çalışma süresine paralel olarak fondan karşılanacak. Böylece çalışma hayatında normalleşme süreci hızlandırılacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.