Borsada en çok değer kazanan hisseler hangileri? İşte 15 Haziran BIST 100 en çok değer kazanan hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 15 Haziran'ı yüzde 0,25 değer kaybıyla 109.555,95 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 15 Haziran'ı yüzde 0,25 değer kaybıyla 109.555,95 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kazanan 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok yükselen ilk 20Son FiyatıÖnceki KapanışDeğişim (%)
Alkim Kimya14,1512,879,95
Karsan Otomotiv2,232,039,85
Albaraka Türk1,551,475,44
Global Yatırım Holding3,933,754,80
Güneş Sigorta4,354,174,32
Sasa Polyester10,7310,314,07
Özak GMYO3,503,373,86
Koza Madencilik12,7412,273,83
Selçuk Ecza Deposu8,828,503,76
Ülker Bisküvi24,1623,482,90
Ege Endüstri601,90585,002,89
MLP Sağlık18,5118,012,78
Eczacıbaşı İlaç6,005,852,56
Enka İnşaat5,705,572,33
İpek Doğal Enerji14,1913,872,31
Eczacıbaşı Yatırım13,4913,212,12
Aksigorta6,696,571,83
Tümosan Motor ve Traktör6,646,531,68
Çelebi80,1078,801,65
Kerevitaş Gıda4,354,281,64
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.