Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan: Sürdürülebilir temellerde büyüyoruz

Ray Sigorta, sektörde hızlı yükselişine devam ediyor. Türkiye Sigorta Birliği tarafından yayınlanan 2020 yılının ilk 6 aylık rakamlarına bakıldığında hayat dışı prim üretimini önceki yıla göre yüzde 27 artırmayı başaran Ray Sigorta, sektördeki toplam hayat dışı prim üretimini 572 milyon liradan 728 milyon liraya taşıdı.

Ray Sigorta, sektörde hızlı yükselişine devam ediyor. Türkiye Sigorta Birliği tarafından yayınlanan 2020 yılının ilk 6 aylık rakamlarına bakıldığında hayat dışı prim üretimini önceki yıla göre yüzde 27 artırmayı başaran Ray Sigorta, sektördeki toplam hayat dışı prim üretimini 572 milyon liradan 728 milyon liraya taşıdı. Ray Sigorta, bu performansın sonucunda hayat dışı prim üretimi sıralamasında ilk 20 içerisindeki yerini 2 basamak yukarı taşımış oldu. Uzun bir süredir yakaladıkları hızlı büyüme ve kârlılık rakamlarının temelinde güçlü ekip çalışmasının yer aldığını ifade eden Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, "Ray Sigorta olarak iş süreçlerinde ve verdiğimiz kararlarda yol göstericimiz olan çalışan ve acente memnuniyetini sağlamanın ne kadar önemli olduğunu aldığımız sonuçlar defalarca ortaya koydu. Biz sigortacılığı teknik ekibimiz, satış ekibimiz ve acentelerimizin de dahil olduğu kapsamlı bir takım çalışması olarak görüyoruz. Hem kurum içinde hem de kurumumuzun dışarıya karşı yüzü olan acente tarafında kurduğunuz güven ortamı müşteriyle olan ilişkilerimizi ve satış sürecini de pozitif etkiliyor. Bu sayede verdiğimiz hizmetleri ve kurum kültürümüzü en doğru şekilde müşteriye yansıtabiliyoruz" şeklinde konuştu.

EN ÇOK BÜYÜYENLERDEN

Uzun bir süredir prim üretiminde yakaladığı ivmeyi sürdürerek üretim basamaklarını tırmanan Ray Sigorta, prim üretimini artırmanın yanısıra, kârlı branşlardaki varlığını da pekiştiriyor. Hayat dışı branşlarda hedefledikleri başarıya emin adımlarla ilerlediklerini dile getiren Koray Erdoğan, şunları söyledi: "İlk 6 ay rakamlarına göre yüzde 27 ile sektörde bu dönemde en çok büyüyen şirketler arasında yer alıyoruz. Ray Sigorta olarak ortaya koyduğumuz farkımız ise bu büyümeye yakından bakıldığında belirgin şekilde görülüyor. Biz büyümemizi sadece oto sigortalarında değil, sürdürülebilir branşlardaki üretimle sağlıyoruz. Aynı zamanda müşterilerimize yenilikçi, zamanın gerekliliklerini yakalayan ve kişiselleştirilmiş ürünler sunarken, ürünlerin kapsamına ve yapısına da büyük önem veriyoruz."

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.