MÜSİAD EXPO fuariyla ticaret hamlesi

Türkiye'nin önemli ekonomik ve ticari etkinliklerinden MÜSİAD EXPO Fuarı, bu yıl 18-21 Kasım tarihlerinde ilk kez TÜYAP İstanbul Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek.

Türkiye'nin önemli ekonomik ve ticari etkinliklerinden MÜSİAD EXPO Fuarı, bu yıl 18-21 Kasım tarihlerinde ilk kez TÜYAP İstanbul Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek. EXPO katılımcıları, bu sene ilk defa ziyaretçileri ile sadece fuar alanında değil dijital platformlar üzerinde de buluşacakları 'hibrit fuar' teknolojisinin ayrıcalıklarından yararlanacak. Başta enerji, bilgi teknolojileri, makine ve gayrimenkul sektörleri olmak üzere, 24 farklı sektöre ev sahipliği yapacak fuarın teması ise 'Sinerji Burada' olacak. MÜSİAD Başkanı Abdurrahman Kaan, "Fuarımıza, şirketlerini büyütmek ve yeni pazarlar bulmak isteyen tüm üyelerimizi ve iş insanlarımızı bekliyoruz" dedi. Fuara 100 bin kişiye yakın bir ziyaret gerçekleşmesini hedeflediklerini belirten MÜSİAD Global Üst Kurulu Başkanı Adnan Bostan ise "Bu yılki fuarımız yaklaşık 10 bin ikili iş görüşmesine ev sahipliği yapacak. 50 ülkeden 400 yabancı alım heyeti ile İSO İlk 500 ve İkinci 500 satın alma heyetleri de fuarımızda yer alacak. 24 sektörden 400'ün üstünde firma katılacak. Ayrıca 124 ülkeden ziyaretçi gelmesini öngörüyoruz. MÜSİAD EXPO'ya yaklaşık 30 ülkeden üst düzey katılım olacak" diye konuştu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.