Uzmanlardan borsa yatırımcısına öneri: Gıda ve perakendeyi takip edin

Borsada bilanço dönemi sona ererken, belli sektörler öne çıkmaya başladı. Uzmanlar özellikle gıda ve perakende sektörlerinin takip edilmesini öneriyor.

Borsada yatırım yapan küçük yatırımcıları uyaran uzmanlar özellikle sosyal medya tavsiyelerinden uzak durarak alacakları şirketleri iyi analiz etmelerini istiyor.

PARA dergisine değerlendirmelerde bulunan Maritza Kıymetli Madenler Hazine Müdürü Eren Can Umut bilançoların açıklanması ile gıda ve perakende sektörünün ön plana çıktığını belirterek, "Özellikle sokağa çıkma yasağı nedeniyle gıda stoklamaya yönelimin gerçekleşmesi perakende sektörüne pozitif yansıdı. Bunun yanında TCMB'nin faiz indirimi sürecine girmesi ile özellikle menkul kıymetler sektöründe karlılık oranları yüksek geldi" dedi.

O HİSSELERE DİKKAT
Eren Can Umut, bu kapsamda ilk yarı bilançosu ile ön plana çıkan Garanti BBVA, Akbank, İş Bankası, Türk Telekom, Turkcell, Tat Gıda, Bizim Toptan Satış Mağazaları, Brisa, Alarko Gayrimenkul, Enerjisa, Logo Yazılım, Koza Altın İşletmeleri, Deva Holding, Koza Madencilik, Coca- Cola İçecek, Sabancı Holding, Türk Traktör, Ülker Bisküvi, Halk GYO ve Alkim Kimya hisselerinin yakın takibe alınarak orta uzun vade için değerlendirilebileceğini söylüyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.