ÖTV matrahı ne demek? ÖTV araç matrahı nedir? BMW-Mercedes-Audi-Wolksvagen Eylül 2020 yeni fiyat listesi

Otomobillerde ÖTV değişikli kararı Resmi Gazete tarafından yayımlandı. Motor silindir hacmi 1600 cc'yi geçmeyen, ÖTV matrahı 130 bin lirayı aşan otomobiller için ÖTV oranı yüzde 60'tan yüzde 80'e yükseldi. Peki, ÖTV matrahı nedir? ÖTV matrahı ne demek? ÖTV matrahı 70 bin liraya kadar olan araçlarda matrah 85 bin liraya çıktı. ÖTV oranı yüzde 45 olarak korundu. ÖTV matrahı 70 bin Lira ile 120 bin Lira arasındaki araçlarda matrah 85 bin ile 130 bin TL arasına çıktı. ÖTV oranı yüzde 50 olarak korundu. ÖTV matrahı 170 bin lirayı aşmayan araçların ÖTV oranı yüzde 100'den yüzde 130'a çıktı. 2000 motor üstü araçlarda yüzde 100 ile yüzde 160 arasında olan ÖTV oranı yüzde 130 ile yüzde 220'ye çıkarıldı.

Otomobilde ÖTV matrahı değişti. Buna göre karar Resim Gazete'de yayınlandı. Karara göre; motor silindir hacmi 1600'e kadar olan araçlarda ÖTV oranı aynı kalırken matrah da değişikliğe gidildi. Matrah Vergilendirmeye esas olan kazancın belirlenmesinde temel alınan bölüme verilen isimdir. Bir kazançtaki giderler düştükten sonra, ortaya çıkan tutarın vergi hesaplamasında kullanılan gelir miktarını oluşturur. Bu bağlamda Eylül 2020 BMW fiyat listesi güncellendi. Otomobilde ÖTV oranlarının değişmesi sonrasında BMW fiyat listesi merak konusu oldu. Peki ÖTV araç matrahı nedir? ÖTV matrahı ne demek? İşte 2020 Eylül ayı BMW-Mercedes-Audi-Wolksvagen yeni fiyat listesi

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.