100 bin işçi arayan sektör taleplere yetişemiyor! Siparişler peş peşe geliyor

Mart, Nisan ve Mayıs'ta koronavirüs salgınından olumsuz etkilenen mobilya sektörü; normalleşme süreci, kredili konut satışları ve düğünlerle birlikte yeniden canlandı. Sektörde ortalama 100 bin işçiye ihtiyaç olduğunu belirten temsilciler, artan talebe yetişemediklerini aktardı.

Mart, Nisan ve Mayıs aylarında koronavirüsten olumsuz etkilenen mobilya sektöründe son aylarda satışlar ciddi oranda arttı. Düğün yapanlar ve evlerindeki ürünleri değiştirmek isteyenler sektörü hareketlendirdi. Mağaza ve atölyeler kapasiteleri artırdıklarını ifade ederken, Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği Başkanı Mustafa Balcı, sektörde ortalama 100 bin işçiye ihtiyaç olduğunu söyledi.

Tüm dünyayı tehdit eden koronavirüs süreci pek çok sektörü olumsuz etkiledi. Mart, Nisan ve Mayıs aylarında koronavirüsten olumsuz etkilenen mobilya sektörü yeni normalin başladığı Haziran ayıyla birlikte hareketlendi. Düğünlerin yapılması ve evde kalma sürecinde mobilya ürünlerini değiştirmek isteyenler, mobilya mağazalarının yolunu tuttu. Taleplere yetişmeye çalışan marangoz ve atölyeler işçi sayısını artırırken, mesai saatleri de uzadı. Ancak artan talep nedeniyle siparişler yurt içinde en erken 40 günde teslim ediliyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.